Thirty Seconds to Mars Turkey

Welcome to the Unıverse!
Evrene Hoşgeldin!
Merhaba Marslı!
Bizi ziyaret ettiğin için çok Teşekkürler!
Şimdi giriş yada kayıt olarak sitemize katkıda bulunabilir bizimle vakit geçirebilirsin:D

    banshee

    Paylaş
    avatar
    bansHee
    SUP-MOD
    SUP-MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 1770
    Kayıt Tarihi : 02/06/08
    Nerden : uzay boşluğu .P
    İş Güç : kıç büyütmek -tavsiye edilir-
    Points : 588

    banshee

    Mesaj tarafından bansHee Bir C.tesi Tem. 31, 2010 1:39 am

    allah belamı versin dimi Razz kendimi yeni üye olmuş gibi hissediyorum eşelonlarım zaten kimseyi tanımıyorum demirbaşlar dışında yeni sayılırım Razz
    merhabalar! adım melda'dır efendiler,antalyada ikamet etmekteyim buradan didem'e selamlarımı yollarım wqrw4 bide götül'cüğüme sevgilerimi iletiyorum wqrw4 ve birazdan aşağıda yorumu olacak olan nurbanu'ya wqrw4 tweetle bebek tweetle!!
    avatar
    nurbanu
    MOD
    MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 684
    Kayıt Tarihi : 30/10/08
    Yaş : 23
    Nerden : aydIn
    İş Güç : sbh kalkıp akşm yatmk :|
    Points : 861

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından nurbanu Bir C.tesi Tem. 31, 2010 1:52 am

    welcome home agaiiiin (: bu geri dönüş hayırlara vesile olurda şu site hayaletlerinden kurtulur umarım .DD en böyük temennimiz Laughing:D


    _________________

    avatar
    bansHee
    SUP-MOD
    SUP-MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 1770
    Kayıt Tarihi : 02/06/08
    Nerden : uzay boşluğu .P
    İş Güç : kıç büyütmek -tavsiye edilir-
    Points : 588

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından bansHee Bir C.tesi Tem. 31, 2010 1:54 am

    o zor lan wqrw4
    avatar
    nurbanu
    MOD
    MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 684
    Kayıt Tarihi : 30/10/08
    Yaş : 23
    Nerden : aydIn
    İş Güç : sbh kalkıp akşm yatmk :|
    Points : 861

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından nurbanu Bir C.tesi Tem. 31, 2010 1:57 am

    nie temennimin içine edysn xD imposibble is nothing.. =PP gerci bu duruma göre deişir Laughing:D zamn sei haklı çıkarıcak meldaa! xDxD


    _________________

    avatar
    Simurg
    ADMİN
    ADMİN

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 2640
    Kayıt Tarihi : 11/11/08
    Yaş : 62
    Nerden : From yesterday
    İş Güç : Kutsal Kasenin Peşinde xD
    Points : 2741

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından Simurg Bir C.tesi Tem. 31, 2010 10:58 pm

    aman aman kimleri görüoruumm... hangi rüzgar attı seni böle meldoşş Laughing lan avatarını gören cennetlik


    _________________
    Götül...




    avatar
    bansHee
    SUP-MOD
    SUP-MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 1770
    Kayıt Tarihi : 02/06/08
    Nerden : uzay boşluğu .P
    İş Güç : kıç büyütmek -tavsiye edilir-
    Points : 588

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından bansHee Bir Paz Ağus. 01, 2010 12:22 am

    değerimi bil işte wqrw4 götün götün takılıyosun bakıyorum wqrw4
    avatar
    HellsBells
    ADMİN
    ADMİN

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 3460
    Kayıt Tarihi : 06/02/08
    Yaş : 25
    Nerden : Angara
    İş Güç : Tanrının İzinde
    Points : 1839

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından HellsBells Bir Ptsi Ağus. 02, 2010 2:23 am

    lan şu tweet ünlüleirn adrslerını nası bulacaz lan varda hanı gerçekten omu yazıyo yoksa fake adresmı nasıl anlaşılıo o


    _________________
    avatar
    Simurg
    ADMİN
    ADMİN

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 2640
    Kayıt Tarihi : 11/11/08
    Yaş : 62
    Nerden : From yesterday
    İş Güç : Kutsal Kasenin Peşinde xD
    Points : 2741

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından Simurg Bir Ptsi Ağus. 02, 2010 11:38 pm

    abi twitten bi türlü bi bok anlayamadım ben o yüzden yardımcı olamicamm


    _________________
    Götül...




    avatar
    Mrs.MiLicevic
    SUP-MOD
    SUP-MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 1823
    Kayıt Tarihi : 11/11/08
    Yaş : 23
    Nerden : izmit (keşke ABD oLaydı xD )
    İş Güç : KRONİK ÖĞRENCİ
    Points : 1270

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından Mrs.MiLicevic Bir Çarş. Ağus. 11, 2010 1:18 am

    eneee çatLak yahuu yeniden tanıtmış kendini Laughing
    ben de bi tanıtıyim bu meLda yarı psikoLojik sorunLudur deLidir deLi ama ben severim onu çoook
    artı o banshee de casper'daki hayaLet okuLundaki öğretmenin adıymış ben gördüümde çok şaşırdım ene bu meLdanın adı a Lâ die Lafa bak meLdanın adı xD ordan mı yazdın o banshee yi benim saptamam doğru mu Razz
    bi de şey o gerçek mi değiL mi anLamak için profiL resmimsi şeyLerinini üstünde onayLanmış profiL tarzı bi yazı oLuyo ordan anLıyoruz ama ingiLizce yazıyo yani anLarsınız beLkim xD


    _________________
    avatar
    bansHee
    SUP-MOD
    SUP-MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 1770
    Kayıt Tarihi : 02/06/08
    Nerden : uzay boşluğu .P
    İş Güç : kıç büyütmek -tavsiye edilir-
    Points : 588

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından bansHee Bir Cuma Ağus. 13, 2010 2:12 pm

    verified account yazıyor hacılar gerçek ise
    hayır büş ordan almadım hatta senden yeni öğrendim Laughing beni aydınlattığın için müteşekürrüm evlat Laughing iskadinav mitolojisinden bi yaratıktır banshee Razz
    deli değilim ben! Razz
    avatar
    Mrs.MiLicevic
    SUP-MOD
    SUP-MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 1823
    Kayıt Tarihi : 11/11/08
    Yaş : 23
    Nerden : izmit (keşke ABD oLaydı xD )
    İş Güç : KRONİK ÖĞRENCİ
    Points : 1270

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından Mrs.MiLicevic Bir Cuma Ağus. 13, 2010 11:34 pm

    ayy yerim seni been deLi değiLsin seen gucucucucuuu hanimiş akıLLı meL'immmm ben de bişi öğrettim ya sana ne mutLu bana,gerçi kız bana mitoLoji diyo ben çizgifiLmden bahsediyorum o ayrı bişi xD xD


    _________________
    avatar
    bansHee
    SUP-MOD
    SUP-MOD

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 1770
    Kayıt Tarihi : 02/06/08
    Nerden : uzay boşluğu .P
    İş Güç : kıç büyütmek -tavsiye edilir-
    Points : 588

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından bansHee Bir Paz Ağus. 15, 2010 3:24 pm

    ahaah Laughing takma arkadaşım biz orta yolu buluruz senle bebek Laughing

    Sponsored content

    Geri: banshee

    Mesaj tarafından Sponsored content


      Forum Saati Salı Kas. 21, 2017 10:02 pm